Take Me

Take me.
Take me soft,
take me hard.

Tear my clothes from my body.
Feel my skin.
Feel it tremble under your touch.

Kiss my lips,
bite my neck.
As I leave scratch marks on your back.

Touch me.
Feel me.
Make me reach the highest point.

Take me there.
Pull me up.
Pin me down.

Need me.
Want me.
Say I’m your biggest desire.

Cup my breasts.
Pull me close.
Kiss my skin.

Extinguish the fire burning deep inside of me.
The everlasting desire.
Passion.

Make me feel loved.
Wanted.
Needed.

For I want you so badly.

Image

14 thoughts on “Take Me

      1. graag gedaan 🙂 ik heb ook andere verhalen en beleefnissen gelezen hoor, ik merk nu pas dat ik het bij een erotischer getint verhaal neerschreef 🙂

      2. ik heb vele verhalen en beleefnissen met plezier gelezen, mezelf ingeleefd en blij gevoeld wanneer jij dat deed – vond ik zeer intense en soms beetje voyeuristisch

      3. het hoeven daarom geen grootse avonturen te zijn, ik hou vooral van het tempo in je zinnen en de woorden die je gebruikt – al zitten er wel zaken tussen die me echt raakten.

  1. je mag me daar mailen, en mss dan best mn adres hier uit je blog halen 😉 niemand mag weten dat ik graag witloof eet!

Feel Free To Leave A Comment

